2012. július 30., hétfő

8.Mi értelme?

 Tumblr_m7xjrj6y641qb2ahqo1_500_large

-Nem próbáljuk ki.-bontottam ki magam a karjaiból.
-Valami baj van?-kérdezte szomorúan.
-Harry...nincs semmi baj.Csak annyi,hogy nem is ismerlek.Egy napja találkoztunk.-fakadtam ki.-Ez gyors,teljesen értelmetlen,hogy valami olyanba kezdjünk ami még az elején sincs.
Fájt,hogy ezt mondom,de úgy éreztem ez a helyes.
-Faith igazad van.-nézett rám a szemeivel.Odajött és megölelt.
-Menjünk,mert a többiek rosszra gondolnak még.-fogtam meg a kezét.
Már mindenki a helyén volt.Louis az én sminkes részemnél és a többiek már javában készülődtek.
-Végre.-ugrott le az asztalról Louis a közeledtünkre.-Azt hittem nem jösztök.
-De jöttünk.-nyúltam a cuccaim után.-Ki lesz az első?-néztem felváltva Louisra majd Harryre.
-Én .-ült le Harry a székbe.-Lou kérlek nézz addig magadnak ruhát,jó?-nyomtam ki a kézfejemre egy kis alapozót.Alaposan végig mentem arca minden szegletén.Elégedetten egyenesedtem ki.-Harry csodás vagy,na Louis pattanj.
-Ezeket kaptam.-mutatta meg Louis az összeállítását.
-Tehát ez a csikos jó.Ez a nadrág nem passzol színben tehát,vegyél egy sötétebbet.Valahol láttam pirosat.-kutattam a szemeimmel a ruha rengetegben.
-Harry addig te is nézz valamit.-szóltam oda.-Ha látod a piros nadrágot hozd ide kérlek.
-Na Louis,egyszer a hajad,mert neked több időt igényel mint a Harryé...-kaptam elő a vasaló,a hajlakkot,zselét és a fésűt.
-Ezzel azt akarod mondani,hogy Harry jobb mint én?-vágta be a durcát.
-Nem Louiska,csak neki elég befújni elrendezni és kész.De neked kivasalom,beállítom ,majd megformálom.-kezdtem a munkámba.
-Megvan a piros.-ordított bentről Harry.
-Jó,te kaptál valamit?-kiáltottam vissza.
-Még nem.-hangzott a válasz.
-Mi történt a parkolóba?-kiváncsiskodott Louis.
-Kocsit zártunk be.-vasaltam a tincseit.
-És azon kivűl?-sandított rám sejtelmesen Louis.
-Ennyire átlátható vagyok?-álltam le a vasalással.
-Nem csak,Harry nem épp olyan boldog.-mocorgott a székben.
-Na akkor elárultam magam.-folytattam a dolgom.
-Elmondod vagy titok?-faggatozótt.
-Semmi.Megakart csókolni.És én nemet mondtam.-dőlt belőlem a szó.Louis olyan volt mintha a testvérem Mark lenne,csak legalább Lou-t érdekelt-e mi van velem...
-Azért ,mert korainak tartom.Egy napja ismerem.Nekem ennél azért több kell.-öntöttem ki a szívem.
-Igazad van.-mosolygott rám.Nagyon jól esett ,hogy valaki megért.Jennának ha ilyensmit mondtam rögtön elkezdett magyarázni és érezteti mekkora hülye voltam.De Louis megértette és igazat adott.Úgy éreztem nagyon jó barátok leszünk...
Harry és Louis színpadra készen álltak.
-Nagyon jó.-örvendtem.-Még időben vagyunk ...
A színfalak mögött álltam izgatottan vártam,hogy milyen lesz a koncertjük.Időközben csatlakozott hozzám Nath,Jenni,és Jenna.
-Igazán megszenvedtem ma Zaynnel.-törölgette Jenna a homlokát.
-Miért?-kérdeztem,de a szemem nem vettem le az ugrabugráló srácokról.
-A haja nem állt meg normálisan,nem tudom mit csinált vele...-morgolódott Jenna.
-Próbáltad zselével?-fordultam hátra.
-Nem,hajlakkal....Rájöttem hibáztam.-csapott a homlokára .
-És mit csináltál?-néztem ráijedten.
-Átküldte hozzám és én megcsináltam.-dőlt Nath a hangfalnak.
-Jenna többet ne hibázz.Kipakolna egy ekkora bakiért is.-néztem rá szigorúan.
-Jól van te is hibázhatsz.-vágott vissza.
-De nem ekkorát.-mondtam meggondolatlanul.
-Tudod mit?Ezentúl Zaynt is vedd át...-rohant el Jenna.
-Átveszem én.-jelentkezett Jenni.
-Még félve is bízom rád Liamot,nemhogy még Zaynt is.-sértettem meg Jennit.Csak ő nem rohant el hanem elhallgatott.
-Még mielőtt engem is vérig sértenél...Mi történt?-lépett mellém Nath.
-Este megbeszéljük.Ugyanis Jennához átköltözik Jenni.-mormoltam,majd Jennire néztem.
Nagyszerű.Egy nap alatt mennyi minden összejön..rossz értelemben.
A koncert végéig azon gondolkodtam,hogy mit lépjek Harry és Jenna ügyében....

4 megjegyzés: