2012. július 26., csütörtök

1.Nagy lehetőség


            Tumblr_m7pvcyesbs1rylvvko1_500_large
A nap csodásan ragyogott.Madarak csicseregtek.Mindent össze vetve csodás napunk lett volna,ha nem kellett volna felkeljek és iskolába induljak. Nem utáltam,csak egyszerűen fárasztó volt,de végül is szerettem oda járni.Földobta a napom az a tudat,hogy  Nathtel és Jennával találkozom.Elsőre amikor megláttam Nathet azt gondoltam:na ez egy beképzelt seggfej, megismertem és nagyon jó fej volt,és valóban beképzelt volt csak azzal aki nem megfelelően titulálta.Rögtön haverok lettünk olyan volt mintha a testvérem lenne.Ő ismertett össze Jennával,a suli menő csajával.Ez olyan ironikus,hogy a menő srác és a menő lány egy egyszerű vad és flegma csaj barátai lesznek.Így hárman mi alkottuk a 'tribut'-ot.Ez annyiból állt,hogy te képviseled az iskolát versenyeken,és téged visznek mindenhova az iskola nevében.A menőségünkhöz közrejátszott,hogy csodás csapatot alkottunk.Jól sminkeltünk,ruhákat válogattunk...

-Nocsak Faith...-hümmögött Nath.
-Igen,Nath?-kotorásztam az iskolás szekrényemben.Irtó nagy káosz volt ott,és csodálkoztam ,hogy miért nem találok semmit...
-Még mindig a One Direction lázban égsz?-vigyorgott rám Nath.
-Igen.-pillantottam a szekrény ajtón levő mini poszterre.A srácok imádni valóan mosolyogtak vissza...kissé elkalandoztam,mert Nath szólongatott.
-Faith....miket képzelődsz?Áruld már el...-böködött.

-A srácokról.-sóhajtottam.-És mit kérdeztél?-csaptam be a szekrény ajtót.Erre Ms.Fibs rámordított.
-Otthon is csapkodsz?-tolta hátra a hatalmas orrán a szemüvegét.Termetes orra miatt csúfolták "Nozinak" .
-Igen.-pofáztam.
-Jaj, Smith kisasszony...-csóválta a fejét.-De neveletlen...
-Maga meg kiváncsiskodó...-vágtam vissza.
-Ne aggódjon Ms.Fibs itt sem vagunk...-tolt el Nath.-Legyen csodás napja...-sétált el mellette...Új ez  szemüveg?-kérdezte Nath legkomolyabb hangnemében.
-Nem...Thomas úrfi...Miért?-pislogott rá sűrűn.
-Mert olyan üde ma.Főleg ez a szép kék szem...-hízelgett.
-Menjen órára Thomson...és vigye Smith kisassonyt is.Ja és köszönöm-kacsintott.
-Én csak az igazat mondom...-hízelgett mentében Nath.
-Faith..Fejezd be ezt a pofázást mert megint mehetünk az igazgatónőhőz...Most is ennek a banyának hízelegtem..pedig tudná,hogy ez a lila szemüveg keret nem megy a ráncos hamuszürke bőréhez,nem egyezik a tonus.-léptünk be az osztályba.
Alig volt hely.Kitartóan kerestem Jennát,míg végül megtaláltam .Csak egy gond volt...Egy üres hely volt mellette.
-Hova ülök én Faith?-kérdezte Nath.
-Gyere van hely...-ráncigáltam magam után a tömött sorokban.Az egyik új lány fájdalmasat nyögött,mert egy nyitott elejű magassarkúban volt.Én meg hát a bakancsomban...
-Nem látsz?-súrolta a lábát.
-Legközelebb nem húzol ilyent ,mert megint rátaposok.Amúgy sem illik ez a piros cipellő  a felsődhöz...-néztem végig sajnálattal.A csaj köpni nyelni nem tudott...-Bemutatom Faith Smith-et,az iskola menőjét.-produkált Nath egy gyors ismertetőt.Majd elsétáltunk Jenna mellé.
-Helló.-intettem Jason-nak.(ő foglalta el a Jenna melletti egyik helyet.)
-Ssszzii ssziia.-dadogott .
-Ideülhetnék Jenna mellé?-néztem a szemébe. 
-Persze..úgy is van ott hely...-mutatott a terem végére.
-Megteszed nekem?-hajoltam közelebb.
-Meg...-csukta be a szemét.Én még közelebb hajoltam.
-Köszi.-nyomtam egy puszit az arcára.Végül elégedetten hátra ült.
-Smith kisasszony...végre leülne?-hallottam a stylist tanárunkat.Kézségesen bólogattam.Ez volt a kedvenc órám.Nem akartam lemaradni.
-Tehát....ki tudja melyik az a darab amelyik szélesíti ezt a babát...?-mutatta a ruha darabokat...
-A csikós...-ordítottam...
-Nagyon jó...és amelyik hosszabbítja?
-Az is csak függőlegesen.-harsogtam.
-Nagyon jó...a tanár hangját azonban megzavarta a hangos bemondó...
-Faith Smith,Jenna Miller,és Nath Thomson...jöjjenek azonnal az irodámban..-recsegett a bemondó.
-Nos akkor menjetek gyerekek.-engedett el a tanár.
-Köszönjük,Mr.Philips .-mondtuk kórusban.

Kiléptünk a folyósóra.
-Faith az ég szerelmére..Megint mit csináltál?-járkált körben Nath.
-Gyertek,mert az igazgatónő kiakad...ha nincs már totálisan ki...-forgatta a szemeit Jenna.
Engedelmesen sétáltunk Nath után...kopogott.
-Gyertek be.-intett mogorván.A kemény vonásai nem utaltak semmi jóra...
-Nem én voltam...-fakadtam ki ahogy becsukódott mögöttünk az ajtó.
-Üljetek le.Ma nem leszidást kaptok.-nyugtatott meg.
-Faith.A tanárok megdicsértek,hogy kiválóan teljesíted a feladatokat.És persze Jenna és Nathtel csodákra vagytok képesek.Mint tudjátok,hogy minden évben az egész iskolából lehetőséget kapnak,hogy próbálják élesben is a tehetségüket.Tavaly Allie Simpson kapott lehetőséget,Lily Hine-al.Ők Rihannának segítettek.Mint tudjátok kiváló reklám ez az iskolának.és az egész iskolai kar úgy döntött,hogy Ti mentek.-jelentette be.
-Ez nagyszerű!-visítottunk egyszerre.Mire véget ért az örömtánc,merszem volt megkérdezni:
-Na és kihez kell mennünk?-kiváncsiskodtam.
A követekző egy megjegyzés után jön!:)


5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik már a történeted kíváncsian vároma folytatást! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó. :D siess. kárlek. :)

    VálaszTörlés
  3. nekem máris nagyon tetszik:))

    VálaszTörlés
  4. Még csak most kezdtem de máris imádoom.*.*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon meglepődtem amikor elindult az i found you mivel ha indulnak is zenék mindig One Direction de én a Wantedért oda vagyok szóval ahhw de a sztori is nagyon jó :D

    VálaszTörlés