2012. július 28., szombat

6.Mosolyogj☺

564157_395510997173679_1934862962_n_large
Óvatosan nyitottam ki a szemem.A reggeli napfény halványan terítette be a szobát.
Boldogan ültem fel.Nincs suli-nyújtózkodtam elégedetten.Jenna még mélyen aludt.Elmentem lezuhanyoztam.Egy szál törölközőben flangáltam és ruhát kerestem.Ekkor nyílt az ajtó és Nath lépett be.
-Reggelt!-mosolygott.
-Khm....-köhécseltem.
-Csak nem fáztál meg...?-vigyorgott bambán.
-Nath,légyszíves menj ki.Hajlandó vagy várni addig amíg felöltözök az ajtó mögött?
-Igen,Smith kisasszony.-csukta be maga mögött az ajtót.


Magamra kaptam egy pulcsit,egy sortot.A hajam átfésültem majd elégedetten néztem magam a tükörben.
-Jöhetsz.-kiáltottam Nathnek.De nem jött.
-Te tudod...-vonogattam  a vállam.
-Jenna ébresztő.-ráztam meg finoman.De tovább aludt.Elfogyott az alapozód...-ordítottam.A szemei kipattantak és a sminkes cuccaihoz rohant.
-Ez nem igaz...-hitetenkedett.-Utállak.-vágta a fejemhez.
-Én is.-húzodott halvány mosolyra  a szám.
-Mi van A Harrys fejeddel?-oltogatott.
-Befejezheted.-pakoltam el a cuccaim.
-Nem mész fel hozza?-gúnyolódott.
-Milyen bajod van?Irigy vagy?-néztem a szemébe.
-Igen cseszd meg.-ölelt át Jenna.
-Te csak úgyis játszol vele.-lépett be Jenni.
-Kopogni angyalom nem szokás?-léptem eléje.
-Nem...-nézett rám kihívóan.
-Ne mereszthesd a szemed ,anyukám,mert kikapom.-üvöltöttem Jenninek.
-Harrynek elmondom akkor nem közelít hozzád.-nyerített.
-Azt eldöntöm én jó?-lépett be Harry.
Elkerekedett szemmel néztük Harryt.Ez nagyszerű...belép amikor miatta veszekedk.
-Én nem úgy értettem.-habogott Jenni.
-Ha te mondod...
-Elmentem...-sietett el Jenni.
-Utána lesel,mert tervel valamit.-biccentettem Jenni felé.
-De nem olyan..Ja...-motyogta.Későre de neki is leesett.-Elmentem.
-Köszönöm,hogy letörted Jenni szarvét.-mosolyogtam.
-Hát szívesen.De komolyan gondoltam amit mondtam.Én szeretnélek megismerni...-nevetett.
-Előttünk áll a hónap.-mosolyogtam.
-Eljönnél most velem egyet sétálni?Vagy vásárolni?-nézett  a szemembe.
-Mind,kettőt.- álltam a tekintetét.
-Akkor félóra múlva.
-Igen.-bólintottam.
  

Egy félórával később kettesbe sétálgattunk egy csendes parkban.
-Szereted a macskákat?-kérdezősködőtt Harry.
-Gyere üljünk le.-húztam magam után egy eldugott padra.
-Igen van egy otthon.Milly.-lóbáltam a lábam.
-Van tetoválásod?-dőlt hátra Harry.
-Van itt a csuklómon.-mutattam meg neki.
-Faith....-olvasta hangosan.
-Neked  4 van.-nevettem.
-Mit nem tudsz rólam?-lökött meg játékosan.
-Hát az nem tenném publikussá.-néztem rá huncutan.
-Próbáld meg.-hajolt közelebb.
-Miért buksz az idősebb nőkre?-furdalt a kíváncsiság.
-Nem erre számítottam..De legyen.Mert könnyebben elbeszélek velük.Érettebb a gondolkodás módjuk.És a zsánereim.-mondta el egy szusszal.
-Szerintem nem jó lányokat választottál.Sok hozzád korban jobban illő lány van.Csak keresgélned kell egy kicsit.
-Faith lehet ha igazad van.-meredt a távolba.
-Ez biztos,-nevettem.
Egy pár lány odajött , autogramot kért és fényképet csinált.
-Harry lehet pár kérdésünk?-mosolygott egy fogszabályzós lány.Barna hullámos haja lágyan a vállára omlott.Barna szemei izzóan szépek voltak.Egy egyszerű lenge kék ujjatlan felsőt viselt.Egy sorttal.
-Igen.-bólintott.-5 kérdés se több, se kevesebb.A csoportból kivált egy lány és arrébb húzodótt.
-Ki ez  lány melletted?
-Van barátnőd?
-Telefon számod?
-Louisnak van barátnője?
-Járnál azzal a csajjal?-mutatott rám.
-Akkor válaszolok.
-Ő itt Faith.Velünk dolgozik,a sminkes stylistunk.Nincs barátnőm.Van,de nem adhatom meg.Louisnak nincs barátnője.Faithtel?-majd rám pillantott.
-Elválik.-nevetett.
-Köszi.-siettek el.
-Te bolond.Mi az ,hogy elválik?-löktem játékosan odalba..
-Valamit kellett mondjak...-túrt a hajába.
Ekkor sikoltozó lányok tömege tartott felénk.Ijedten pattantunk fel,de lassan utol értek...

3 megjegyzés: