2012. július 27., péntek

3.Ez egy álom,csípjetek meg!

Tumblr_m7jm6zhxvk1qap29lo1_500_large
Beültünk egy limoba.Közben fogadtam a többiekkel,hogy hova megyünk...
-Szerintem Cher Lloyd.-kuncogtam.
-Szerintem az 1D.-vihogott jenni.
-Beyoncééé-nyáladzott Nath.
-The Wanted?-találgatott Jenna.
-Ha valamelyikötök nyer,akkor az kitalálja mi a büntetés a veszteseknek...
-SÉSB?-nézett komolyan Nath.
-Benne vagyunk.-mondtuk egyszerre.
-De ez mi?-csodálkozott jenni.
-SminkesÉsStylistBecsület.-tagoltam.
-Ez halálosan komoly....-mondtuk.
-RENDBEN.-mondta hangosan.
Épp beparkoltunk,Pault követve egy arénába sétáltunk.Folyósok labirintusán vergődtünk át magunkat,amikor megérkeztünk az öltözőbe.Paul lassan kitárta előttünk.
Élet nagyságban ott volt az 1D!
Meglepetten álltunk az ajtóban.
-Te jó ég!-szakadt fel belőlem ez a kijelentés.De nem jó értelemben.Óriási káosz volt az öltözőben,ruhák szanaszét,a fiúk meg birkóztak.
-Na pá!-csukta be mögöttünk Paul az ajtót.
-Helló.-intett Harry.
-Felállnátok?-szólalt meg Nath.
-Nézzétek rajongók.-méregetett Niall.
-Csinos kisrajongók....-tette hozzá Zayn.
Erre Jenna és Jenni elpirultak.
-Igen?-léptem Zayn elé.Olyan közel voltam,hogy csak pár centi választotta el az arcunkat.Ekkor Jenna visszarántott.
-Hülye...-szidott halkan.-Velük ne szórakozz....
-Na tehát mi leszünk ezentúl a stylist,sminkes és fodrász.-szólalt meg Nath.-Én Nath Thomas,vagyok,ő itt Jenna Miller,Jenni Hogh,és a szemünk fénye...a csodálatos...-konferált fel.
-Faith Smith vagyok.És Nath elég csak a nevem.-mosolyogtam hálásan.
-Mi meg...-lépett elém Harry.Nagyon nehéz volt nem hisztizni és elájulni.Tudtam,hogy több millióan lennének  a helyemben.
-Tudjuk...-forgattam a szemeim.-Te Harry Styles,a kanapén Zayn Malik,csíkosban Louis Tomlinson,a szőke Niall Horan,és ő pedig Liam Payne.-kapkodtam levegő után,mert egy szusszal elmondtam.
-Ügyes...-méregetett elismerően.
-Na gyertek,mert még van egy órátok,hogy csodásan mutassatok.-nyúltam a kellékek után.
-Tehát....Harry jön hozzám.Niall Jennihez,Nathhez pedig....Liam.Jenna pedig Zaynt kapja.Louis jössz hozzám...-adtam ki a parancsokat.
A srácok engedelmesen álltak fel és mentek a stylistjukhoz.
-Louis téged veszlek elsőnek,rendben?-keresgéltem az ecsetem.
-Persze...-ült le a sminkelő székbe.nem volt nehéz dolgom Louissal,mert tökéletes bőre volt.Persze volt egykét hiba de egy kis alapozóval könnyen eltüntettük.Kapott egy kis száj fényt és már kész is volt.
-A ruha...-mondtam fennhangon.-Melyik legyen?Ez a kék-fehér csíkos,vagy fekete-fehér?-pillantottam rá várakozóan.
-Harry?-pillantott barátjára bizonytalanul.Harry válasza csak egy válvonogatás volt.
-Legyen a kék fehér rendben?-mosolyogtam és a kezébe nyomtam a polót.-Ott a sarokban van egy nadrág és cipő.-Ha kész vagy gyere ki majd ,nézd meg a többieket.Csendesen elvonult az öltözőbe ruhát próbálni.
-Harry gyere.-nyögtem...-Még van 40 percünk...
-Gyors vagy és hatékony,megleszek.-sugárzott pozítív hozzáállásával.
-És Faith hány éves vagy?-kérdezősködött.-Válaszolsz én is válaszolok.
-17.
-Te?-kérdeztem,pedig tudtam a választ.
-18.
-Kivel élsz együtt?-váltott egyre személyesebbre.
-Markkal,és anyáékkal.Mark a bátyám.-tettem átlátszó száj fényt ajkaira.
-Nahát Louis igazán tökéletes vagy.-jegyeztem meg lou közeledtére.
-Köszi,akkor mentem a többiekhez.-távozott.
-Te Louissal élsz együtt tehát ezt nem kérdezem.-turkáltam a cuccok között.
-Jó akkor záporoznak tőlem a kérdések.
-Rendben.-mondta mosolyogva,közben felmarkoltam egy pólót,egy zakót és egy nadrágot.
-Londonban laksz?
-Igen Harry.Ezeket próbáld fel,ha valami zűr van sikíts...-adtam a kezébe a cuccait.
-Jó.-beviharzott a próba fülkébe.-Kérdezek továbbra is.
-A rajongónk vagy?
-Igen.
-Mióta?
-Az x-faktor óta.
-Kedvenc számod tőlünk?
-More than this.
-Nekem is!-ujjongott.
-Majdnem mindenki kész.-jött Louis a hírrel.
-Louis gyere a hajad megcsinálom amig Harry öltözik.-nyúltam  hajlakk és a fésű után.
-Egy félóra múlva címlapra készen álltak.
-Jól nézünk ki Harry..Igaz?-biccentett felém Louis.
-Igen ,mint mindig...-nevettem.
-Gyertek...-indultam Nathez.
-Utolsó kérdés...-suttogta  fülembe Harry..
-Jó rendben .-álltam meg vele szemben...

Következő 2 megjegyzés után jön.☺ de csak ha lesz időm írni!:D

6 megjegyzés:

  1. vááhuj ez nagyon jó. imádom. :D

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁ siess, bár remélem azt kérdezi amire gondolok! xDDD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó lett♥Siess kövivel:))

    VálaszTörlés
  4. mért mire gondolsz?:D
    Nekem most esett le,hogy Jenna a te neved is :DDD

    VálaszTörlés
  5. ááádejóó olvasoma kövit is..:D

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁ..
    Vajon mi lehet a kérdés??

    VálaszTörlés