2012. július 26., csütörtök

2.Jól hallottam?

Tumblr_m71lfju4cv1rnsfr4o1_500_large
-Ne legyen kiváncsi Faith kisasszony.-mocorgott a székében.
-Hát jobb tudni mint megijedni.-nevettem.-Tehát?
-Megtudják ha ott lesznek.-rendezgette a papírjait.-Itt van 3 busz jegy.ezzel mennek majd a helyszínre,majd onnan a koordinátor segíti önöket.Viszlát további szép napot!-zárta le a beszélgetést.
Sűrűn köszöngetve távoztunk ki.Vagyis akartunk,mert az igazgató nő visszahívott engem.
-Faith csukd be az ajtót.-utasított.
-Rendben.-bólintottam.Tudtam,hol a határ.Nem voltam pofátlan éretlen kis csaj.Komoly voltam az esetek nagy részében és vidám.Amit mások rögtön pofátlanságnak tituláltak.
-Na szóval ...Szépen kérlekFaith,fogd vissza magad ,és ne járasd le az iskolát.Komoly lány vagy ha akarsz lenni.Nem kérem,hogy hazudtold meg önmagad .
-Pedig azt kéri...-néztem a körmeim.
-Neked is meg a barátaidnak is nagy lehetőség szóval ne baltázd el.Ha nem teszed meg ezt magadért akkor tedd meg az iskoláért és a barátaidért.Jó?-mosolygott rám.
-Igen.Ezek szerint cselekszem majd.-értettem egyet.
-Jól van,köszönöm.Elmehetsz.-intett a fejével.
-Viszlát!-búcsúztam.
-Inkább ne!-nevetett.Minden héten,minden nap voltam igazgatónőnél.Az esetek nagy részében büntetést kellett volna kapnom,de az igazgatónő mindig lebeszélte a tanárokat.
-Na?-bámult rám Jenna.
-Semmi,csak a szokásos.-legyintettem.
-Jól van,na jössz Jenna?Kezdődik a smink óránk...-mondta unottan Nath.Nem tartozótt a kedvencei közé.
-Persze.Na Faith.Egy óra múlva az ebédlőben.-rohant Nath után.
-Jó!-siettem be a második stylist órámra.
-Oh,faith gyere ide....-szólított meg a tanár.
-Igen.Mr.Philips?-sétáltam oda.
-Gratulálok.Örömmel hallom,hogy titeket választottak.Nem fogunk csalódni bennetek.-simitgatta az állát.
-Köszönöm.Csak azt használom amit tanultam.-kacsintottam.Majd leültem a helyemre.
Egész nap azon tűnődtem,hogy vajon kiket fogunk öltöztetni sminkelni.Legjobban Cher Lloydnak örvendtem volna.Tökéletes volt az arcaformája,a bőre és a szemei is.
-Te Jenna,mikor is indulunk?-nyomtam be egy sajtos szendvicset.
-Holnap,délben.Suli után.-szürcsölte az almalevét.
-Mit kell vinni?-kortyolt a kávéjából Nath.
-Egy pár göncöt magadnak.-nyúltam le Nath sütijét.
-Hééé......ne edd meg.-ellenkezett.-Vettem neked Twixet.-nyúlt a zsebébe.Elővette a csokit és a kezembe nyomta.-Ide a sütimmel.-nyivákolt.
-Tessék.-tettem vissza a táljára.
-Na ezentúl én is hordok majd magammal legalább 20-t.-kuncogott Jenna.
-Persze.Mintha én mindig megenném a sütiiteket...-ettem meg egyszerre a kétrúdat.
-Tudtad,hogy Harry is így eszi?-csacsogott Jenna.
-Ja .Öhm,oké....-lógattam a lábam.
-Na akkor meséljetek ezekről  a srácokról...-nevetett Nath.
-5 vannak.-mutatta a kezén Jenna.
-Niall,ír szőke,mindig éhes.Louis,vicces,szereti a répát,együtt él Harryvel.Zayn rosszfiú,Bradfordi,nem tud úszni,és van 10 tetkója.Liam fél a kanalaktól,most irtó szexisre levágatta a haját.És végül Harry: göndör,szereti a Twixet,és a macskákat.-ismertettem egy pár általánis tényt.
-És melyik a kedvencetek?-harapott egy óriásit  aszendvicséből.
-Harry.-vágtam rá.
-Úgyszintén-bólogatott Jenna.-Én mindenkit csak Harry mozgatja a fantáziámat.
-Neeee....-röhögtem.
-Jól van értsd ahogy akarod....-babrálta a haját.
-Azt tesszük.-kuncogtunk Nathel.
-Sziasztok...-huppant le mellém Jennifer.Egész jól nézett ki ,de még csak első éves volt.
-Ms.Philips küldött ide.-mosolygott vakítóan fehér fogaival.Túl mézesmázasnak tűnt.
-Ó és miért?-szűrtem ki a fogaim közül.
-Én is megyek veletek holnap.Jó buli lesz.-vihogott.
-Megbocsájtasz egy pillanatra?-intézte szavait mosolyogva Nath Jeninek.
-Hogyne.-piszkált bele a kajámba.
-Azt ne tedd.-mosolyogtam rá fogat csikorgatva.
-Nath mi bajod.Miért hívtál el?-fontom össze a kezeim.
-Úgy bámulod,mint akit megakarsz fojtani...-fogta meg a vállaim.
-Mert megakarom.Belenyúlt a kajámba.Én most beszélek Mr.Philipsel...-sarkonfordultam és ott hagytam.
-Mr.Philips,bocsánat,hogy zavarom ebéd közben,de Jenni?-rontottam rá.
-Kell a tapasztalat.Kikell még finomuljon ,ahogy te is.-tette le a szendvicsét.
-De ne a én hátamon.-morogtam.
-Kibírod,na de most menj.-patintott le.
-Csá!-csaptam be magam után az ajtót.Mire Mr.Philips válasza egy fejcsóválás volt.
Hazafele elmeséltem ,Jenna és Nath kivolt akadva.
-Na holnap...-léptem be a házunkba.
Egész este hánykolódtam.Zavart,hogy Jenni velünk jön.Meg ott volt a másik tény is...Valaki olyan emberrel találkozunk akit több millióan imádnak és követnek.Ha mi eltolunk valamit,a karrierünk és az iskola hírneve oda lesz.Kétségekkel telve aludtam el.És úgy is keltem.reggel belenéztem a tükörbe és egy fáradt arc nézett vissza rám. Pár perc alatt emberi kinézetelt adtam magamnak.Tényleg megvolt az előnye annak,hogy tudok sminkelni...Kinyitottam a szekrényem...A legjobb gönceimet beletuszkoltam egy bőröndbe és azzal siettem is az iskolába..Késésben voltam mint mindig.rekord idő alatt tettem meg a suliba vezető utat.
-Áh...Smith kisasszony,megint elkésett.-mosolygott önelégülten.
-Nagyon úgy tűnik.-toporogtam.-Most egész nap itt fogok álldogálni?
-Nem,megy kegyed az igazgató nőhöz.-szegte fel az állát.
-Köszönöm Ms. Fibs ,Nem kísérne el,hogy ne csak engem toljanak le?-vigyorogtam,majd rúgtam egyet a földbe.
-Gyerekek rajzoljátok le a kedvenc modelleteket a saját összeállításokkal.Jövök.-Túrt a szőke göndör hajába.
-idefigyeljen Ms.Fibs ,nem megyünk igazgatóhoz,mert ma kell csak kibirjon.És nem cseszi el a kedvem egy baromsággal.-sziszegtem.
-Rendben.de az órán meghúzza magát.-nézett a kékszemeivel keményen az enyémbe.
A helyemre kullogtam majd ábrándoztam,hogy kinek leszünk a stylelstjai.Nagy nehezen átvészeltem a napot.A böröndőmet szorongatva vártam a buszt.Egy csizma egy fekte bő ing,és egy sort volt rajtam.Örömmel vettem tudomásul,hogy a busz be zötykölödött.
-Jenna,Nath...-huppantam le melléjük.
-Szia Faith.-integetett hevesen Jenni.Elkerekedett szemekkel figyeltem.Úgy nézett ki mint én tegnap.Úgyan olyan smink,nadrág,és felső.
-Ne már.-fogtam a fejem.
-Kibirod...-szorította a kezem Nath.
-Remélem ...-dőltem az ablaknak.Bekapcsoltam az Mp4 és One Direction be,világ ki.
Megkönnyebbülten szálltunk le az állomáson.Egy ürge várt minket"Faith" felirattal.
-Heya!-szaladtam oda.
-Szia...Paul vagyok gyertek velem.-dobta el a táblát.
-Ez a fickó ismerős....-suttogta Jenna.
-Nekem is..de honnan?

Egy megjegyzés és jön a kövi :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!! Van egy olyan érzésem hogy találkozni fognak az One Directionnal!:) Siess a kövivel:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a blogod is♥Siess kövivel *-*

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett..:)♥remélem továbbra is ilyen izgalmas történetek lesznek..:) kérlek nagyon siess a kövivel megesz a kíváncsiság..:)

    VálaszTörlés
  4. siess a 3.al mert várom nagyon..:)

    VálaszTörlés
  5. Kezd izgalmas lenni..
    Van egy olyan sejtésem hogy a One Direction lessz az akihez mennek.:D

    VálaszTörlés