2012. július 29., vasárnap

7.Mély levegőt...

Tumblr_m7sdfra5wn1r4ynvmo1_500_large
-Harry édesem állj meg...-visított egy duci lány.
-Tudod Harry.Nem szégyen a futás..hanem hasznos.-rohantam...
-Igen..Faith,elhiszem.-lihegett mellettem.-Hogya fenébe kerültek ide?
-Én sejtem...Egy lány telefonált,vagy megosztotta Facebookon,amikor spanoltál velük..-váltottam gyorsabb sebességre.
A lehető leggyorsabban leráztuk őket.Felszaladtunk a szobámba Lihegve dőltünk el az ágyon.A rajongókat már egy utcányira lehagytuk de azért biztonságosabban éreztem itt fent magam.
-Basszus,nagyon melegem van.-kapta le a polóját Harry.-Ha nem zavar.-vigyorgott.
-Nem ,tőlem pucér is lehetsz...-ironizáltam.
-Jó,te mondtad.-kezdett vetkőzni,huncut mosollyal az arcán.
-Harry inkább maradjon rajtad a ruha...-pislogtam zavartan,mire abbahagyta és elkezdett kuncogni.Nem tudtak könnyen zavarba hozni,de neki sikerült.
Ekkor belépett Nathan.
-Hú gyerekek.Legalább zárjátok be és tegyetek ki egy "Ne zavarjanak" táblát.-csóválta  a fejét.
-Miért kellene?-adtam az érthetetlent.
-Hogy ne kapjanak rajta...-mondta zavarában.
-De hát miben Nath?-kuncogtam.Harry a hátam mögött már fuldoklott a nevetéstől.
-A huncutkodásban...-vörösödött el a feje.
-De hát mi csak sétáltunk...-nevettem.
-Menekültünk...-veregette meg a vállát Nathnek Harry.Majd otthagyott.
-Ne szólj semmit.-léptem Nath mellé.Ő meg csendesen jött utánam.
-Jenna,végre...-mosolyogtam.
-Na csókolóztatok?-mondta a kelleténél hangosabban Jenna ,közeledtében
-Nem.És nem is fogunk.-magyaráztam.-és akkor szád van...Halkabban...-intettem csendre.
-Miért?-pislogott rám furcsán.
-Mert Faithnek nem elég jó.-szólt bele Nath.-Nem is értem ki lehet elég jó neki...
-Tényleg Nath..Jenni jól..... érted jól?-vigyorogtam.
-Menj a fenébe Faith jó?-kapta fel a vizet.-Megegyeztünk...-fakadt ki.
-Nem alszik jól..-csóváltam a fejem.-Miért mire gondoltál?-néztem rá sejtelmesen.
-Hagyjuk...-legyintett Nath.-Tudjuk,hogy másra gondoltál...Az előtérben Paul állt és a fiúk vették őket körbe.Csendesen mi is csatlakoztunk.
-Akkor 2 autóval megyünk,mert a busz lerobbant.-morgolódott Paul.-A srácok a feketével,a sminkesek pedig a fehérrel.-osztotta a parancsot .
-De én fehérrel szeretnék menni.-nyafogott Zayn.-Mert a feketében meleg van!
-Én meg enni akarok.-súrolta a hasát Niall.
-Én Faithékkal akarok menni.-nyügölt Harry.
-Nekem meg kell egy répa.-dobta oda hetykén Louis.
-Paul megkapom a Toy story-s DVD-t?
-Paul.-intettem magamhoz.-Egy perc és megoldom,.-kacsintottam.
-Egy órát is kapsz csak old meg.-szinte már könyörgött Paul.
Fogtam magam és elmentem a konyhára.A szakácsokkal készítettem jó néhány szendvicset.Elkértem 3 répát.
Paul próbálta csítitani őket de nem nagyon ment.
-Hallgassatok,kérlek,megoldjuk,pssszt.
-Akkor ..-mormoltam.
-Tessék Louis.-nyomta a kezébe a répákat.-Zayn ,Niall,ésLiam,meg Louis és Paul mennek a fehérrel.Harry,én Jenni,Jenna és Nath pedig a feketével.Rendben?-kérdeztem a többiektől.
-És Niall ez a tied,csak nehogy éhen halj a 3 órás úttól.-mosolyogtam ,majd odanyújtottam a Niallnak.-Liam ,nem lehet itt kapni,de ígérem megnézem ha megérkeztünk a közeli boltokban.-mondtam sajnálattal.
-Rendben.-mosolygott édesen.Nath a haját kicsit megváltoztatta.Itt meg ott levágott belőle.De egész jól sikerült,helyes volt.Csak furcsálltam,hogy ilyent kért Nathtől.
-És ki vezet ?-tette fel a kínos kérdést Jenni.
-Hát Faith.-vigyorgott Nathan.Megbosszulva az előbbi oltogatást.
-Akkor vezetek én.-nyeltem nagyot.
-Ne aggódj.Forma 1-es pilóta vagy.-veregette bátorítóan a vállam Jenna.
Beültünk,majd Paulék mentek előttünk.És lehető legjobban és gyorsan követtem őket.
Végül megkönnyebbülten sóhajtottam fel a parkolóba  érve.
-Nahát egész ügyes vagy.-vigyorgott Harry.-Mit rejtegetsz még?-várt meg Harry.A többiek elhúztak.
-Csodásan csókolok.-hajoltam közelebb.
-Kipróbáljuk?-fogta meg a derekam.




6 megjegyzés:

  1. áhh imádom,nézz be hozzám és írj komit:
    http://bestfriednsand1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. juujjj de jóó ird gyorsan kövit SIEEEEEEEEEEEESSSSSSS kérlek..:)):DD♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. úristen*---* nagyonjó:3 kövit!

    VálaszTörlés
  4. Jaj,nagyon jó lett,imáádom:))Siess nagyon a köviveeel<33;D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Juuj
    Nagyonjóó.
    Imádom.♥♥
    Harry.♥♥

    VálaszTörlés