2012. augusztus 13., hétfő

14.Ne melengess kígyót a kebleden...

 
-Mi nem lehet igaz,Smith kisasszony?-dőlt hátra a székében kiváncsian.
-Az nem lehet igaz,hogy már értesült róla.-szortt szikrát a szemem.-Megtudom,kivolt tuti megölöm...
-Kérem Faith mellőzd Mr.Styles közelében az efféle szavakat.-kulcsolta össze a karjait.
-Teszek magasról Harryre.Valaki bemártott igazságtalanul.Úgy-e Jenni volt az?-ugrottam fel és a tenyereimmel Ms.Nicola asztalára csaptam.A dühkitörésemre rezzenéstelen arccal ült tövább,ami roppant dühített.-és ezek szerint igaz.Több fellelősséget vártam volna magától Faith.-fúrt át tekintetével.
-Ha befejezte szólnék,hogy az elkövetkező két napban nem mehet a fiúkkal.-nézett át rajtam,tekintintetével szorosan Harryt fogta.
-Mi az ,hogy nem mehetek el?-csaptam ismét az asztalra.
-Menjenek el kérem.Mr.Styles vigye a kisasszonyt is.Magával is szeretnék beszélni.-utasította Harryt.Hárulról megragadt és elhúzott.
-Faith gyere.-suttogta a fülembe.Hangja kijózanított,igaza volt túlléptem a határaim.
Kimentünk az ajtó elé.Harry megfogta a vállam és a szemembe nézett .Én csak karbatett kézzel vártam.
-Megoldom,kérlek maradj itt.
-Persze Harry.-mosolyodtam el gúnyosan.-Te oldod meg?-hagytam faképnél.
A válaszaegy hosszúra nyúlt sóhajtás volt.Nem érdekelt.Mit képzel magáról?Felidegesít és most meg kioktat.
Én nem közeledek feléje.És elutasítom.Nem fog jót tenni,a közös munkának.Ennyi volt a flörtölgetésnek.
Kiértem az iskola udvarra.A buszunk körül a diákok autogramért tolongtak.Berohantam a tömegbe és Jennit kerestem.Az "al menők" körülvették.Ő meg hevesen magyarázott.
-Jenni.-kiáltottam fel.Hangomra összerezzent és a busz felé vette az írányt.Én meg utána .
-Megkeserülőd,hogy bemártottál.-fenyegettem.Jobbnak látta nem a buszba rohanni,mert nem menekülhetett volna.Szorosan a nyomában voltam.Jenni megbotlott és elterült a földön.Fájdalmasan felszisszent.A többiek leesett állal néztek.Zayn mögöttem állt,megszórította a kezem és visszahúzott.
-Zayn segíts nézd mit tett velem.-bugyogott a könnye.
-Állj fel,mert elestél.Csak a térded horzsolodott le.Nincs egyéb bajod.Faith gyere menjünk.-húzott maga után.
Ám Harry és Ms.Nicola ott vártak karbatett kézzel.
-Igazad volt Faith,nem tehettél róla.Köszönje Mr.Stylesnekmeg  mehet önökkel .De nem dolgozhat a mai és holnapi nap folyamán. -fordult sarkon és elment.
Harry szúros pillantásával találtam magam szemben.Figyelmen kivűl hagyva szálltam fel a buszra.Leültem Nath mellé.
-Nem kérdezlek,mert láttam mindnet.Helyesen cselekedtél.-ölelt át.
-Köszönöm.-álltam az ölelését.
Jenna és Nath társaságában utaztam továbbra is.Az egyik sráchoz sem szóltam.Harry egész végig minket Ő Louis társaságában volt.Liam és Niall,valami ételről csevegtek.Zayn pedig egyedül ült.
-Nath ha nem haragszol odamegyek Zaynhez.-néztem rá bocsánatkérően.
-Persze ,menj csak.-mosolygott és utat engedett.
-Szia.-ültem le melléje.
-Szia Faith.-villantotta meg fehér fogait Zayn.
-Köszönöm,hogy nem engedted,hogy nekiessek Jenninek.-biccentettem az egyedül ücsorgő Jennire.
-Nincsmit bármikor.-nevetett.-Elmondanád Harryvel mittörtént?
-Mit értesz a Harryvel mit történt kérdés alatt?-sandítottam rá.
-Miért vág olyan fejet amilyent,és félek ,mert úgy bámul,hogy felöklel.-sóhajtott egy nevetés kiséretében.
-Megérdemelte.-fakadtam ki.-Letisztáztam vele egy dolgot.Ha nem hisz nekem akkor nincs értelme,hogy barátok legyünk.Megkételezi minden szavam.
-Ne legyél túl szigorú hozzá.Harry kicsit ilyen.-nézett rám.
-Figyelj,meggondolom,hogy előbb hozzászólok-e.Persze nekem most nem szabad dolgoznom,csak ülni fogok és figyelek.Na és mit gondolsz Jennáról?
-Helyes lány.-mosolygott sejtelmesen.-De én Perrie-t jobban szeretem,bocsi.-bámult ki az ablakon,majd ismét rám emelte a tekintetét.
-Igen,tudom.Olvastam róla.-nevettem.
-Akkor nincs sok mesélni valóm.
-De ,például,hol van most?
-A Little Mix most turnézik.-mondta lebiggyedt ajkakkal.
-Mikor fogtok találkozni?-kiváncsiskodtam.
-Pár nap múlva Liverpoolba megyünk.Ott lesznek akkor koncertezni ahogy mi is.-ragyogott  a szeme.
-Értem.Én is találkozhatok vele?-kockáztattam meg a kérdést.
-Persze.Szerintem,jól kijösztök majd.Nagyon hasonlítotok.
-Köszönöm.Alig várom,hogy megismerjem.-kuncogtam.
Próbáltam felszabadultan viselkedni de Harry szeme fogságban tartott.Árgus pillantással kiérte végig minden mozdulatom.
-Köszönöm Zayn,hogy szórakoztattál,jól éreztem magam.-álltam fel.
-Szívesen,gyere később is ,mert a többiek aludni fognak és én nem vagyok álmos.
-Akkor még beszélek Nath-tel és visszajövök.-siettem el.
-Nath alszol?-rángattam meg.
-Most már nem.-dörzsölte a szemét.-De ha hagyod akkor alszom,rendben?
-Igen,aludj te álomszuszék.Még csak 9 óra van.
-Igen,de csak holnap délre érünk oda.-vitatkozott csukott szemmel.
-Rendben,majom.-borzoltam össze a haját,és lehuppantam Zayn mellé.Nagyon jól szórakoztunk.Beszélgettünk mindenről:kocsikról,stílusról,a koncertről.Minden létező témát kitárgyaltunk.Annyit nevettünk,hogy már fájt a hasam.
-Nézd milyen jól szórakoznak...-suttogta Harry,Louisnak.
-Harry,ne legyél féltékeny!-nézett rá komolyan.-Nem lehetnek barátok?
Nagyon fáradt és álmos voltam.Ez az egész nap úgy a hogy volt pocsék volt.Megharagudtam Harryre,Jenni elérte ,hogy ő legyen a vezető és kétnapig a kispadra ültetett.
-Dőlj nekem.-mosolygott rám Zayn álmosan.
-Aham.-motyogtam.Fejemet Zayn vállára hajtottam és elnyomott az álom.

3 megjegyzés:

  1. fúúh nagyon jó lett..:D a címet nemértettem elsőnek de már értem és nagyon tetszik:DD remélem több lesz Zayn meg Faith között:DD

    VálaszTörlés
  2. Faith Harry-hez való,nem pedig Zaynhez,de remélem kibékülnek Harryvel:)) Nagyon jó lett:D:D..köviit!!

    VálaszTörlés
  3. Zayn mint mondta Perry-t szereti.nem lessz közte és Faith között semmi.
    És Faith Harryhez való..
    Remélem kibékülnek majd.
    Jórészlett.
    Megyektovább.!!

    VálaszTörlés