2012. augusztus 2., csütörtök

11.Lehet...


...odahajolt és a fülembe súgta.-Mint igértem nem sietjük el.-ölelt át.

Nem is tudom,hogy mit éreztem abban a pillanatban.Csalódottságot vagy inkább büszkeséget.Harry tartotta magát  a megegyezéshez.De én nem.

-Figyelj.Nem erre számítottam.-mosolyogtam ökéntelenül ,ahogy Harryre néztem.

-Na már egy próblémám megoldva.-dojtottem a fejem Harry vállára.A párperces vizben állás után kellemes volt a finom homokban üldögélni.

-Jenna mekkorát hibázott?-játszadozótt az ujjaimmal Harry,majd ismét megszólalt:-Hasonlítsd valamihez.

-Csíkóst,kockással venni.Vagy világos alapozóhoz barna puder,zoknit húzni szandával..-soroltan.

-Faith.Ezek biztosan nagy bunok.De ,akkor mondj egy számot 1-tol,10-s skálán.

-Egy eros 7-s.-hümmögtem.

-Na végül is Zayn haja megvolt csinálva.-karolt át.Majd szorosan magához ölelt.-Nem gondolod,hogy egy ici-picit túl kemény voltál vele?-sepert ki az arcomból egy rakoncátlan tincset.

-Harry,igazad van.Túl reagáltam.Holnap az interjútok elott beszélek vele.-határoztam el.

-Rendben.-bólintott.-De most ma van,és legyünk még együtt.-dolt hátra a homokba,majd  engem is ledöntött.

-Harry a te kis göndör hajacskádból rohadt nehezen jön majd ki a homok.-fordultam feléje.

-Ne aggódj.Kijön egy alapos mosás után.-bámulta az eget.

Percek teltek el néma csöndben.Nem kellettek szavak.Éreztük:ezt kár megtörni.

-Harry mostmár tényleg mehetnénk.-pattantam fel.Felsegítettem,majd kiráztam a hajamból a homokot.

-Borzos.-lökött meg Harry,amitol jóocskán beletáncoltam a vízbe.Térdig álló vízben állva, gonosz ötletem támadt.Behívtam Harryt.A telefonod nálad van?-kérdeztem.

-Nem és nálad?-nézett rám huncut mosollyal.

-A szobámba hagy....-próbáltam befejezni a mondatot a víz mélyérol.Történetesen az pattant ki Harry agyából ami az enyémbol is. Harry meglökött és belestem a vízbe.Esés közben még volt annyi idom,hogy megfogtam a felsojét,és magammal rántottam.

-Jól vagy ?-köpdöste a vízet Harry.

-Gondolkodhatnál mielott ilyen lépésre szánod el magad.-rendezgettem a vizes hajam.A felsom is rámtapadt és rázott a hideg.Nem haragudtam Harryre.Nem volt okom rá.Végül is én is ezt akartam tenni vele.

-Faith,neharagudj,de az az idióta ötletem támadt,hogy...-de nem tudta befejezni,mert a mutató ujjam az ajkaira tapasztottam.

-Nem baj.-mosolyogtam.-De menjünk,mert idefagyok.-vacogtam.

-Ahogy én is.-nevetett Harry.Az ajtónk elott elbucsúztunk,majd besiettem.Ahogy beléptem Nath várakozó pillantásával találtam magam szemben.

Lezuhanyozva és száraz ruhákban ücsörögtem Nath elott.

-Miért akarsz kérdezosködni?-vontam fel a szemöldökom.

-Megijesztettél.-nézett rám komolyan.-Soha nem voltál el még.-lestem meg az óráját.-...fél 12-ig.

-Nath,mintha az anyámat hallottam volna.-fuldokoltam a nevetéstol.

-Jó,na csak kivácsi voltam mit csináltatok Harryvel.-pislogott rám.

-Megbeszéltem vele,hogy miért volt bunkó.-fogtam lófarokba a hajam.-Kérlek idedobod a sminklemosót?Nem bírok szempillaspirállal aludni.

-És miért?-dobta oda a sminklemosómat.

-Mert ha rajta hagyom akkor öregebbnek látszik majd?-mondtam,bár azt godoltam tisztában van Nath ezzel a ténnyel.

-Kicsi szoke...Miért volt Harry olyan amilyen...-vigyorgott.

-Miattad.-mondtam nemes egyszeruséggel.

-Miattam?-hülledezett Nath.

-Mögöttes szándékot látott az átköltözésemnél.-ecseteltem.

-Pedig megmodtam neki,hogy csak barátok vagyunk.-csóválta Nath a fejét.

Majd elmeséltem ,hogy miért lettem vizes,amin jót derültünk.

 Hullafáradtan ébredtem.Meredek álmom volt.Harry és Jenni kavartak,mert én és Zayn elmentünk egy eloadásra együtt.Kis semmiség volt,de valahogy abban a félálmos aggyal valóságak tunt.

Reggelinél csak én,Nath,Jenni és Jenna voltunk jelen.A srácok elmentek és találkoztak pár rajongóval.Valahogy nem értettem,miért nem kellett sminkelnünk egy kicsit sem.Jenni elintéyte.

-Hello,Faith.Miért nem akartál ma sminkelni?-robogott mellém Louis és Harry.

-Márhogyne akartam vola...-tártam szét a karjaim.-Nath sem?

-Nath sem ment Niallhoz.-világosított fel Liam.

-Hol van Niall?-csodálkoztam.

-Konyhán maradékot eszik mivel nem bírja ki amíg elkészül a friss.-forgatta a szemeit Harry.

-Feneketlen katlan.Hogy a francban lehet annyit enni?És nézd nem is kövér.-kuncogott Louis.

-Ez maradjon az o titka...-kacsitottam,és Niall fele vettem az irányt.

-Niall.Nem zavar ha megkérdezem,hogy Nath dolgozott veled reggel?-kukkantottam be a konyhára.

-Nem volt.-nyelt egy óriásit.-Én ,és ahogy a többiek is természetes szépséggel mutatkoztunk.-folytatta az evést.

-Köszi.Nem is zavarlak tovább.-suhantam el.

Jenna vagy Jenni keze volt a dologban?-találgattam.Mivel egyik srác sem tudta,hogy miért nem kellett reggel dolgoznunk.Nem volt olyan óriási katasztrófa csak zavart,hogy valaki ellenük dolgozik.De vajon ki?

4 megjegyzés:

  1. Na vajon ki??:D Nagyon jóó lett ..:D Gyorsan köviit!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Áhw szuper*-*gyorsan hozd a kövit:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyonjóó.szerintem jenni keze van a dologban.
    Na hogy jól tippeltem e vagy sem az mindjárt kiderül.megyekaköviheez..

    VálaszTörlés