2012. augusztus 9., csütörtök

13.Igaz?


-Na akkor kezdjünk a játékba.-dörzsölte a tenyerét össze Zayn.
Pörgött az üveg és megállt Niallnál.
-Én pörgettem.-ugrált Jenni.
-Igen tudjuk.-csítítottuk.
-Niall.Van barátnőd?-pislogott sűrűn Jenni.
-Nincs,de nem szeretnék erről beszélni.-mondta keservesen Niall.
-Akkor,Jenna.-mosolygott gonszul Niall.-Melyik sráccal járnál közülünk?
-Hmmm...Zayn.-pirult el Jenna .
-Köszönöm.-mosolygott sármosan Zayn.-Én is magamat választottam volna.
-Zayn az egód az eget surolja.-forgattam a szemem.
-Akkor.-Zayn erőteljesen megpörgette az üveget.És Harrynél nek állt meg.
-Harry,milyen érzésekfűznek Faithhez?-nézett hol rám,hol Harryre.
-Én kedvelem.-sóhajtott Harry.A szívem hevesen vert,gombóc volt a torkomban.A gyomrom mogyoróméretűre zsugorodott.Miért kérdez ilyensmiket?
-Akkor Harry,most te pörgetsz.Jut eszembe mindenkinek csak egy igazsága van.-vigyorodott el gonoszul Zayn.Tekintetem átfúrta,gondolom hamar letesz a tervéről,mert megbánja.
Harry óvatosan pörgetett,és Nath-nél állt meg.
-Gondolom,hogy felhasználod az igazságot.-töprengett.
-Igen.-válaszolta Nath,huncut mosollyal az arcán.
-Te vonzónak találod Faith-et?-ráncolta a homlokát Harry.
-Persze.Az én kis hugicám...-borzolta össze a hajam.
Végül meguntuk és csendben ültünk tovább.Haragudtam Harryre ,mert letisztáztuk,hogy Nath és köztem nincs semmi.A fejem az ablaknak dőjtőttem és bámultam az elsuhanó fákat, házakat.Egy óra múlva hazaérütünk.Kinyújtóztattam az elgémberedt végtagjaim.Valaki megfogta a vállam,ijedten rezzentem össze.
-Ne aggódj csak én vagyok.-mosolygott sármosan Harry.A mosolya megbabonázott és pillanatnyilag elfelejtettem,hogy haragszom rá.
-Hagyj...-söpörtem le a kezét a vállamról.Dacosan megindultam az igazgatónő irodája felé.Harry szorosan lépést tartott velem.
-Húzz el.-ordítottam rá.De mit sem törődve állt velem együtt az igazgatónő ajtaja előtt.
-Nekem nincs időm a baromságaidra.-nyomtam le a kilincset.Szemben találtam magam az igazgatónő kemény és megvető pillantásával.
-Nem azt mondtam,hogy egyedül gyere?-tolta hátra olvasószemüvegét.
-Asszonyom én erősködtem.-lépett Harry mellém.
-Nem bánom,jöjjön Mr.Styles.-intett Ms.Nicola/igazgatónő/
-Köszönöm.-mosolygott ellenállhatatlanul Harry Ms.Nicolára.Rögtön megenyhült a vonása.
-Foglaljatok helyet.-mondta keményen.Engedelmesen foglaltunk helyet a kényelmes fotelben.
-Tudomásomra jutott,hogy nem végezted megfelelően a munkád.-elkerekedett szemekkel hallgattuk amit az igazgatónő mondott.
-Ez nem lehet igaz.-mondtam,gúnyosan.

3 megjegyzés:

  1. fúú nagyon jó lett..:DD remélem nemlesz semm baj abból amit nem is ő csinált..:o hajrá Faith védd magadat ne hagyd hogy rossz hírneved legyen..;DD

    VálaszTörlés
  2. Fuj az a kis..:@ meverem Jennit :@@@ siess!:)))

    VálaszTörlés
  3. Mint az előző résznél mondtam Jenni keze van a dologban.
    De remélem Faithnak nem lessy belőle gondja.
    És megvédi magát.
    Avagy Harry megvédi őt.((:

    VálaszTörlés