2012. október 17., szerda

25.Ti jártok?


Katt ide :http://www.youtube.com/watch?v=UApkru34g4I


Tumblr_m1985rf1xz1rrx9ivo1_500_large

Egy apró puha kéz dobolt az arcomon..Sejtésem szerint Lux felébredt és felfedezte az arcom...Lux felfedező túráját Harry ropogós kacagása kísérte.Lux utánozva bátyját erőltetett nevetésbe kezdett.
-Nagyon vicces.-morogtam csukott szemmel.
-Az is.-fojtott el egy újabb előtörő nevetést.Lux nem fogta vissza magát borzasztóan jól szórakozott.Felültem és elnyomtam egy ásítást.
-Még mindig álmos vagy?-kérdezte mosolyogva Harry.
-Igen.-sétáltam a tükör elé.Szemügyre vettem a szénakazalt a fejemen,hát ezt nehezen lehet hajnak nevezni!
-Utálom a hajam.-jelentettem ki meggondolatlanul.-Mindig kócos és borzos.
-Én szeretem.Mármint ha egy lány borzos.-hadarta Harry.Felállt és az ablakhoz sétált.
-Harry,Harry!-szólítgatta Lux.
-Igen hercegnő?-lépett az ágyhoz.
-Szerintem vedd fel.-pördültem meg.
-Ha te mondod elhiszem.-kacsintott rám.-Értesz a gyerekekhez?
-Nem nagyon,mindig is utáltak.De a kezeit biztos nem azért nyújtja feléd, hogy lepacsizz vele.-jegyeztem meg.
-Ez is igaz.-kapta fel a kis Luxot.Elégedetten pislogott a kezében tartóra,majd rám.
-Bír téged.-sétált hozzám Harry.-Igaz Lux?Szereted Faithet...-gügyögött.
-Nem hiszem ,hogy válaszol...-ugrattam Harryt.
-Majd idővel.-simított végig Lux arcán.
Elnézve Harryt kiválló apa lesz.Egy szerencsés lánnyal az oldalán.A gondolataim már messze jártak.A határtalan álmodozásnak a panaszos gyomrom korgása vetett véget.
-Menjünk enni.-simítottam meg a hasam.-Kapsz enni ne aggódj...
-Ha nem aludtál volna akkor most nem éheznél...-csóválta a fejét Harry.
-Miattad voltam fáradt!-vágtam vissza.
-Perste én is a másikra fognám!-jegyezte meg pimaszul Harry.
-Várj csak...-fenyegettem.

-Sziasztok!-dugta be a fejét Lou.
-Szia.-intettem a bejövő szőkeségnek.Lux a szeme sarkából azonnal észre vette és követelte Harrytől, hogy tegye le.Harry eleget tett a kérésnek,letette.Lux anyjához sietett.Felszeretett volna lenni anyja karjaiban.
-Gyere csak Luxy.-emelte fel az elégedett csöpséget.
-Nem akartalak zavarni olyan édesen aludtatok.Akár egy kis család.-mosolygott.
-Várj.Ugy érted Harry is aludt?-tettem csipőre a kezem.Szembe fordultam a cipője orrát bámuló Harryvel.
-Igen.-közölte kissé zavartan Lou.-Miért?
-Semmi csak...-haraptam el a mondat végét.
-Mondd már Faith.-nevetett Lou.
-Azt mondta,hogy csak én aludtam.-böktem ki.
-Harold.Ilyen szemtelen vagy?Egy lánynak tudod nem így kell udvarolni...Miket is beszélek te nagyon is jól tudod.-forgatta a szemeit.
-Mennénk enni....-terelte a témát a fürtős.
-Persze.Jut eszembe a többiek elmentek ,egyet sétálnak.Ja Caroline lent van ha szeretnél vele beszélni.-lépett ki az ajtón Lou.
-Öhm...-harapdálta az ajkait Harry.
-Gyerünk már.-nyúltam Harry keze után és magammal húztam a folyósóra.Olyan kedvetlenül jött mint akit a kivégzésére visznek.
-Harry mi baj?-álltam meg félúton.
-Semmi, de én nem vagyok éhes.-mondta ingerülten.
-Kétlem.-döntöttem oldalra a fejem.Mint egy ellentmondásként Harry gyomra panaszos korgásba kezdett.
-Megvagy kis hazug!-csaptam össze tenyerem.
-Jól van de én nem megyek le!-emelte fel a hangját.
-Harry.-szólítottam meg kissé sértődötten.Sarkon fordultam és ott hagytam.Velem ne beszéljen ilyen hangnembe.Találgatok milyen baja és próbálok segíteni erre ő emelt hangon beszél.Klassz...
Na persze nem halok miatta éhen az már tuti!

Lesiettem az ebédlőbe.Hatalmas svédasztal várt engem és a többi hotellakót.Kisebb tömeg gyűlt össze az édesség részlegen.Néhol lézengett pár ember, de nem voltak sokan.Elvettem egy tálat.Körbe jártam az asztalt.Annyi finomság volt, hogy nem tudtam dönteni.Mindenből egy kicsit...elven indultam el.Képzelhetitek, hogy mennyi étel volt a tálamon.
-Ennyi elég is lesz.-mondtam fennhangon.Egyensúlyozva helyet foglaltam a legközelebb eső széken.Majd táplálkozásba kezdtem.Vajon mi baja lett Harrynek?Valami felzaklatta vagy felidegesítette de mi?
-Ez a falat biztos jobban segít a gondolkodásban.-gondoltam,majd bekaptam.Hosszasan néztem az ajtó irányába.Vártam.Reménykedtem benne, hogy Harry lejön és velem eszik.De csak teltek a percek, az étel fogyott a tálról és emberek özönlöttek be.De Harry nem volt köztük.
Rekord mennyiségű étel elpusztítása után megint hadjáratra indultam.Megálltam az édességes pultnál.Kiválasztottam két nagyon gusztusosan kinéző sütit,majd még egy kisebbet.
-Ez elég is lesz.-szólalt meg a hátam mögött Harry.
-Harry?-pördültem meg.
-Igen.-sütötte le a szemét.Tétován felnézett rám.
-Miért vagy ideges?-nyúltam a keze után.Megfogta és megszórította:
-Semmi,gyerünk enni.
Harry szedett a táljára és leültünk az asztalhoz.Közvetlen mellém ült egy 'kihalt' zugba.
-Elmondod?
-Mit?-kérdezett vissza Harry.
-Miért vagy ideges...-tettem egy darab sütit a számba.
-Caroline...-suttogta, mint ha attól félne hogy megjelenik ahogy kiejti ezt a nevet.
-Nincs miért aggódnod.-mosolyogtam rá biztatóan.
-Nem értheted.Nincs kedvem találkozni vele...Ma tényleg nincs.-sóhajtott.
-Igazad van.Nem érthetem.De nézd szerintem nem várt rád és elment.-kaptam be egy jókora darab sütit.
Tudtam,hogy nem kellett volna ,mert a szám széle habos lett.Elkaptam egy szalvettát és el akartam tüntetni a nyomait.
-Várj.-kuncogott Harry.Közel hajolt és megcsókolt.Sikeresen eltűntetve a habot.
-Még egyszer.-nevetett bele a csókunkba.
-Azt lesheted, mert nem akarok nevetség tárgya lenni.-húzódtam el.
-Akkor együnk.
-Szerintem is.-bólintottam.Eltüntettem két süteményt és tele voltam.
-Tele vagyok.-dőltem hátra a székben.
-Nem csodálkozom.Niall hasonnmás vagy.-a tálcámról elvette az utolsó sütit.
-Megeszem.-jelentette ki.
-Egyed csak...-mosolyogtam.
Épp távozni készültünk amikor Carolineba botlottunk.
-Sziasztok!-puszilt meg.
-Hello.-motyogtam alig hallhatóan.
-Szia Caroline.-intett kedvtelenül Harry.
-Mondta Lou, hogy alszotok.
-Igen.Kijárt egy kis pihenő.-mosolygott erőltetten Harry.
-Hogy vagy?Hallottam fent ragadtál az óriás keréken.
-Fennt ragadtunk.-javította ki Harry a túl buzgó Carolinet.Rám mutatott.
-Bocsáss meg....öhm...hogy is hívnak?-nyújtotta a kezét.
-Faith.Faith Smith.-ráztam meg lelkesen a kezét.
-Caroline.Elég ügyes vagy!Le a kalappal.Lou is megdicsért.Hidd el ritkán szórja  a bókokat!-mosolygott szüntelenül.
-Köszi.-enyhültem meg.Rosszabbra számítottam.Egy hisztis,és elkényeztetett beképzelt nőre.De látszólag tévedtem.Harry vonásai is megkönnyebbültek.Feloldódott.Leültünk beszélgetni.
-Mi járatban vagy ?-kiváncsiskodott Harry.
-Hallottam,hogy jösztök.Amúgy is Lou megkért, hogy hozzak el valamit, mert ott hagyta az X Faktor studiójában.És akkor szólt,hogy itt vagytok.
-Értem.
-Faith utaztál már géppel?-szegezte nekem a kérdést Caroline.
-Nem.-mondtam.
-Nem?-kérdezte,úgy mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
-Nem.-ráztam a fejem.
-És félsz?
-Nem.Kellene?-néztem óvatosan Harryre.
-Nem dehogy!-rázta a fejét.
-Bocs srácok, de nekem mennem kell.-felkapta a cuccait.-Örvendek Faith.Szia Harry.És megkell jegyezzem Harry jól néztek ki együtt.Faith igazán jól választottál...Sziasztok.-viharzott el.
Érthetetlenül álltunk egymás mellett.
-Jól nézünk ki...-kezdtem el kuncogni.
-Igen...-kapcsolódott be Harry is.
-Mi ez a derültség?-kérdezte mosolyogva Lou kezében az álmos Luxot tartotta.
-Semmi.-legyintettem.
-Akkor jó.Gyere Faith egy kicsit gyakorlunk.Harry biztos vigyáz Luxra.Igaz?-kacsintott.
-Igen.-mosolygott.Elvette Lou-tól a kis szőkeséget és felmentünk a hotel szobába.
Lou hol engem festett,hol én őt.Nagyszerűen elszórakoztuk az időt.Időközbe a többiek is megérkeztek, éss csatlakoztak.Hamarosan eljött az idő,hogy készülődni kezdjünk a repülőtérre.Szorongva gondoltam arra,hogy egy fél napot vagy többet töltünk a levegőbe...
Lájk és kritikát!Ha megelégedtem a komment özőnnel akkor hozom az újat!:))

2 megjegyzés:

  1. isteni jó:) én egyszerűen imádom mindent Lux-ot is:D a sztorit és és érdekes hogy te kivételesen nem egy kis b*zi-nak állítottad ba Caroline-t de még lehet az;) hát várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyonjólett..
    Lux egy Nagyon édes kis csöppség.:))
    Hamar a kövit.
    NagyonÜgyesVagy.:))

    VálaszTörlés