2012. október 12., péntek

24.Kis angyal...


A4duxkoccae9n4k_large

Egy hatalmas reneszánsz épület előtt álltunk meg.Rengeteg rajongó állt a hotel előtt.A busz érkezésére hatalmas üdvrivalgás tört ki.Sírtak,kiáltottak sikítottak.
-Atya ég.-csúszott ki a számon.
-Mi a baj Fa....-kezdett bele a mondatába Jenna,de nem fejezte be mert meglátta amit én is.
-Már megint?-nyögött fel egyszerre az öt srác.
-Ez a velejárója...-jegyezte meg egy kissé gúnytól csöpögő hanggal Nath.
-Csak ne tépnének szét...-sóhajtott Harry.
-....és ne sikítanának....-forgatta a szemeit Lou.Egyre közelebb értünk a tömeghez.
-Fóbiám lesz.-csóváltam a fejem.
-Faith neked lesz fóbiád?-nézett rám kétkedve Niall.
-Nem lehetne?-vágtam vissza.
-Még csak 2 hét.-mutatta felém Niall a mutató és a hüvelyk ujját.
-Kösz, hogy emlékeztetsz...-morogtam az orrom alatt.
-Niall drága nem tudsz számolni.-lendült a megvédésembe Jenna.
-Két hét és 5 nap.Ha pontosak akarunk lenni.-nézett Niallra diadalittasan.
-Nyert ügyed van.-kacsintott hátra Harry.
Engem lelombozott Niall megjegyzése.Akárhogy is szépítjük maradt 2 teljes hét amit a srácokkal töltünk.Persze, hogy hiányoznak anyáék, de nem is gondolok olyan sokat rájuk mint vártam.A napunk minden egyes perce bevolt táblázva.Eközben behajtottunk egy elkülönített parkolóba, a túlságosan lelkes rajongóktól védve.
-Sziasztok.-köszöntött a parkolóba egy rendkívül kedves és persze csinos nő.
-Biztosan te vagy Lou nyögtem ki izgatottan.
-Igen.-nevetett izgatottságom látva.-Szia.-nyújtotta a kezét.-Lou Tisdale vagyok de szerintem felesleges bemutatkoznom.
-Faith Smith.-ráztam vele kezet.
-Ezentúl én is veletek tartok majd.Remélem tanulhattok tőlem valami újat is és én is ellesek ezt azt tőletek.-mosolygott.
-Ez nagyszerű.-csaptam össze a tenyereim.
-Lux!-kiáltott fel Harry.Ész vesztve rohant baby Lux felé.Lux is ugyan így tett.Sikítozva tipegett Harry felé.
-Hercegnő.-zárta a karjaiba az apró fürtös kislányt.Lux Harry vállába fúrta a fejét.Olyan megható és aranyos látvány volt, hogy elérzékenyültem.
Harry kézen fogva Luxot sétált felénk.Leguggoltam, hogy egy szintbe legyek a kis szőke aprósággal.
-Nézd Lux.Ő itt Faith.A mamival dolgozik majd együtt.Mond szépen :Faith!-noszogatta.
Felnézett rám,a két hatalmas kék szemével.Csodálattal vizsgálta a nyakláncom.Apró kis puha ujjaival megfogta a medált és gondosan tanulmányozta tovább.Néha felpillantott rám majd folytatta gondosan munkáját.
-Gyertek menjünk.-szólalt meg a semmiből Paul.
-Hát te eddig hol voltál?-ráncolta a szemöldökét a menedzser.
-Egy lány bejutott.Vagyis pontosabban kettő.Egyet még akkor visszaküldtem, de a másik nyomtalanul eltűnt.Jobb ha igyekszünk.-mondta rekedtes hangon.Mindenki jobbnak látta ha bemegyünk.Ezek a rajongók semmitől sem riadnak vissza.Tény én is szeretem a fiúkat, de nem lógnék be ilyen helyre...
A hotel gyönyörű volt.A régi külső,modern és letisztult belsőt takart.Öltönyben levő alkalmazottak sétáltak ide meg oda.A recepción megállás nélkül csengtek a telefonok.A recepciósok villám gyorsasággal vették fel, beszéltek és segítettek.Az elő térben hatalmas csillár vonta magára a figyelmet.Az egyik sarokban gyerekek játszódtak bújócskát.A felnőttek a közeli kávézóban szürcsölték a reggeli teájukat.Itt a kávét azok itták akik valamilyen okból nem szerették a tejes teát.Elég volt egy csészével meginni a teából és felért két csésze kávéval.
Niall és Zayn elmentek a mágnes kártyákért.Liam,Nath,Jenna és Jenni útja egyenesen az ebédlőbe vezetett.Lou,Louis,Harry-na és persze Lux Harry kezében-meg én felmentünk az emeletre.Zayn a kezembe nyomott egy kártyát és elrohant Niallal a sarkában a többiek után az ebédlőbe.
-Gyertek menjünk fel.-szállt be a liftbe Lou.-Luxnak aludnia kell.
-Már csak kényelmes helyzetbe kell fektetnünk.-jegyeztem meg halkan.Lux fejecskéje Harry vállán nyugodt,hurkás kezecskéi bágyadtan lógtak bátyja oldalára.Halk szuszogás hagyta el ajkait.
Mindnyájan beléptünk a liftbe.Tágas volt így gond nélkül elfértünk benne mind az öten.
Halk pittyegés adta tudomásunkra,hogy megérkeztünk az emeletre.
Elhúztam a mágnes kártyát a záron ,halkan kattant és bebocsájtást engedett.
Nem csalódtam.Sejteni lehetett.A szobák is gyönyörűek voltak,csodásan berendezve odaillő szürke falakkal.A szoba közepén egy hatalmas ágy  tátongott üresen.Puha takarója,párnái csábítólag hívogattak magukhoz,akárcsak egy mágnes.Csendben elnyomtam egy ásítást.
-Én éhes vagyok.-jegyezte meg panaszosan Louis.Harry óvatosan lefektette Luxot a közepébe.Gondosan betakarta,apró puszit lehelt homlokára.
-Jöttök le enni?-fordult sarkon Louis.
-Nem vagyok éhes.-ráztam meg a fejem.Szőke fürtjeim lágyan ringatóztak a fejem körül.
-Akkor én mentem.-türelmetlenkedett Louis.
-Psszt!-szólaltunk meg egyszerre Harryvel.-Még felébreszted.-tettem hozzá.
-Én sem vagyok éhes.-nyújtózkodott a fürtös.
-Megkérhetnélek, hogy vigyázzatok Luxra?Lenne egy kis megbeszélni valóm a menedzserrel,és ennék is.-mosolygott ránk ellenállhatatlanul Lou.
-Persze.-bólintottunk.
-Gyerünk Louis.Kajára fel.-vonta maga után a türelmetlen Louist.Csend telepedett ránk.
-Nagy kérés, hogy megengeded, hogy lefeküdjek Lux mellé?-ásítottam.-Nem aludtam valami jól.Neked köszönhetően.-jegyeztem meg csípősen.
-Csináld csak.Én is követem példád.-bújt Lux mellé a jobb oldalán.Így a balra szorultam.Becsuktam a szemem és végig gondoltam a mai napot.Még csak reggel van de annyi fontos és meghatározó esemény történt ami máskor egy hét alatt sem történik meg.
"Csak pihenek."-gondolattal helyezkedtem el kényelmesen.Már az alvás határán voltam,amikor egy kéz az arcomhoz ért.Szemeim kipattantak és a felettem térdelő Harryt vizsgáltam.
-Megbolondultál?-törtek fel belőlem a szavak.
-Sssss...-tapasztotta ajkait a számra.Kezei a hosszú fürtjeimmel játszódtak,ajkai mohón falták az enyéimet.A göndör hajába túrtam vagy a nyakát kényeztettem kezeimmel.Hirtelen megállt.Lenézett rám.Tekintetével majd átfúrt,és megkérdezte:
-Szerinted is aranyos Lux?
-Az.-somolyogtam.
-És lennél a kereszt anyja?Lou biztosan megengedi, hogy te is megkeresztelt ahogy én is.Csak kicsit jobban ismerjen meg.-simított végig az arcomon,amitől jóleső borzongás futott végig rajtam.
-Meglássuk kihúzom-e a gyufát nála...-vontam meg a vállam.
-Pihenj.-lehelt egy halvány csókot ajkaimra.Még mielőtt visszatért volna a helyére,végig mérte arcom minden részletét és halkan megszólalt:
-Gyönyörű vagy.
-Harry!Te sem panaszkodhatsz.-húztam vissza a pólója nyakánál és megcsókoltam.
Elégedetten hunytam le a pilláim,amint az ágy hullámzása abbamaradt.Harry átkecmergett Lux másik oldalára.
Gyorsan elnyomott az álom.Csodálatos álmok aranyozták be pihenésem.Konkrétan semmire nem emlékeztem, csak arra,hogyan járt át a boldogság álmom minden percében.Az álom megkoronázása,a normális felébredés ,elmaradt.Nem ön szántamból keltem.Egy kedves ember gondoskodott róla,hogy felébredjek még hozzá úgy ahogy nem vártam volna...soha!






Aki elolvasta az hagyjon megjegyzést!

Mondd el,hogy mi tetszett, mi nem,min kellene javítani?pl."Legyen több humoros rész,mert hiányolom.Legyen kevesebb romantika ,mert túl csöpögős"..stb.Szavazz: hogy tetszett, vagy sem!Köszönöm,előre is.Remélem több mint 10 megjegyzés fog jönni vagy 3 komolyabb kritika!:)





9 megjegyzés:

  1. Nekm mineden nagyon tetszett ,a leírás nagyon jóó... :DD kövit ^^

    VálaszTörlés
  2. aaaaaaaa dejoh siess a kovi resszel!:X:*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! Szerintem tökéletes, izgalmas és nagyon megható is néha. :)) Siess

    VálaszTörlés
  4. Ezen nem kell semmit javítani.Nagyon ügyes vagy és a blog is kiválló.csak folytasd így tovább.
    A rész pedig Tökéletes.
    Imádom.:$♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. A köviit hamar.ma kezdtem olvasni és lám már a végére is értem..Várom a következő részt.!!

    VálaszTörlés
  6. Szia!Ma kezdtem el olvasni a blogod és egyszerűen fantasztikus ahogy írsz!Függője lettem a blogodnak és hidd el nem túlzok.
    Amikor elolvastam az egymást követő fejezeteket annyi grimasz (persze jó értelembe) jelent meg az arcomon ,hogy a szüleim csak nevettek rajtam.Nagyon tetszik ,hogy nem hamarkodtad el az egészet.Viszont az a kórházi jelenet..Majdnem megsirattál.Amikor Harry megcsókolta Faith-et..Ugráltam örömömben!Viszont amikor lecsillapodtam és elgondolkodtam ,hogy csak 2 hetük maradt hátra..Semmilyen életkedvem nem volt.><
    És bocsánat ,hogy ilyen hosszan írtam le a mondani valómat.Röviden csak annyi lenne ,hogy több száz blogot olvastam de ez kiemelkedik közülük.!:)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm:)Igyekszem.Nem bánom ha irsz,mert szeretném tudni mire vágynak az olvasók.Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett!!:D Szerintem semmit nem kell rajta javítani így jó ahogy van! Nagyon szeretem ezt a blogot! :DD Siess a kövivel már nagyon várom! :))♥

    VálaszTörlés
  9. Szia..
    már írtam ehez a részhez de ezt a mondatot akkor se értettem most se nagyon:
    Lux fejecskéje Harry vállán nyugodt,hurkás kezecskéi bágyadtan lógtak BÁTYJA oldalára.
    Most Lux Harry Kistesója??

    VálaszTörlés